ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

 

ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ                                                                                                 

Εθνικό  και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας.

ΠΤΥΧΙΟ:                                      ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.

ΕΤΟΣ  ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ:       1992

ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ:                   "ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ"     

 

Ειδικότερα, η απόκτηση του πτυχίου βασίστηκε στην επιτυχή εξέταση των παρακάτω μαθημάτων :


 1. Επικοινωνιακή Ανάπτυξη Αγγλικής Γλώσσας.

 2. Φωνητική -Φωνολογία Αγγλικής Γλώσσας.

 3. Εισαγωγή στη σπουδή της Λογοτεχνίας.

 4. Θεωρητική Γλωσσολογία.

 5. Επικοινωνιακή μελέτη Αγγλικής Γλώσσας.

 6. Ιστορία- Πολιτισμός Μεγάλης Βρετανίας.

 7. Αγγλική Θεατρική Λογοτεχνία.

 8. Γραμματολογία Κλασσικής Φιλολογίας : Α. Αρχαία    Ελληνική Β. Λατινική.

 9. Επεξεργασία και Συγγραφή Αγγλικών Δοκιμίων.

10. Μορφολογία - Σύνταξη Αγγλικής Γλώσσας.

11. Ρομαντική - Βικτωριανή -Μοντέρνα Ποίηση.

12. Αγγλική Πεζογραφία 19ου και 20ου αιώνα.

13. Νεοελληνική Φιλολογία.

14. Αντιπαραβολικές σπουδές Αγγλικής –Ελληνικής.

15. Ιστορία- Πολιτισμός Η.Π.Α.

16. Παιδαγωγικά.

17. Αμερικανική Φιλολογία 17ου -19ου αιώνα.

18. Αγγλική Φιλολογία 18ου αιώνα.

19. Ψυχολογία.

20. Ποίηση Ελισαβετιανών, Μεταφυσικών και Μίλτωνα.

21. Αμερικανική Φιλολογία 20ου αιώνα.

22. Μετάφραση –Εφαρμογές.

23. Γλωσσολογία.

24. Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία Αγγλικής ( Θεωρία Διδασκαλίας).

25. Ο Σαίξπηρ και η Εποχή του.

26. Μεταπολεμική Λογοτεχνία.

27. Φιλοσοφία.

28. Αγγλοσαξωνική -Μεσαιωνική Φιλολογία.

29. Μεθοδολογία Διδασκαλίας Αγγλικής

 ( Εφαρμογή).

30. Θεωρία Λογοτεχνίας και Κριτικής.

31. Συγκριτική Φιλολογία.

32. Νεοελληνική Φιλολογία.


 

 

 

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

Mεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης από το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ (ΑΡΙΘ. ΜΗΤΡΩΟΥ: 16980) στην  ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΜASTER  in Education for Teachers of English to Speakers of other languages).

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ: 9  Μαΐου   2008

ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ: ΑΡΙΣΤΑ 

 

  • To ακαδημαϊκό έτος 2002-2003 ολοκλήρωσα την θεματική ενότητα Language Learning Skills and Materials 1- Reading and Writing επιτυχώς και με βαθμό “επτά και επτά δέκατα” (7.7).
  • To ακαδημαϊκό έτος 2003-2004 ολοκλήρωσα την θεματική ενότητα Language Learning Skills and Materials 2- Listening and speaking επιτυχώς και με βαθμό “εννέα και ένα δέκατο” (9.1).
  • To ακαδημαϊκό έτος 2004-2005 ολοκλήρωσα την θεματική ενότητα Course Design and Evaluationεπιτυχώς και με βαθμό oκτώ και τρία δέκατα” (8.3).
  • To ακαδημαϊκό έτος 2005-2006 ολοκλήρωσα την θεματική ενότητα  «Assessment in Language Learning επιτυχώς και με βαθμόoκτώ και τέσσερα δέκατα” (8.4).
  •  To ακαδημαϊκό έτος 2005-2006 ολοκλήρωσα την θεματική ενότητα Educational Technology for E.L.Tεπιτυχώς και με βαθμό “εννέα και πέντε δέκατα’ (9.5).
  • To ακαδημαϊκό έτος 2006-2007 ολοκλήρωσα την θεματική ενότητα Teaching English for Specific Purposes επιτυχώς και με βαθμό “οκτώ και πέντε δέκατα’ (8.5).
  • Το ακαδημαϊκό έτος 2007-2008 εκπόνησα διπλωματική εργασία με τίτλο :

“FOREIGN LANGUAGE ANXIETY  AND LANGUAGE LEARNING: A STUDY OF GREEK SENIOR HIGH SCHOOL STUDENTS’ SPEAKING ANXIETY IN LEARNING ENGLISH”, 2008 και με βαθμό οκτώ και έξι δέκατα’ (8.6).

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 30 ΕΩΣ 520 ΩΡΩΝ

  • Παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου διάρκειας 520 ωρών του Εργαστηρίου Πειραματικής Παιδαγωγικής του τμήματος Φιλοσοφίας –Παιδαγωγικής- Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα: «Σύγχρονες Εξελίξεις στην Επαγγελματική Συμβουλευτική », που πραγματοποιήθηκε στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών από 5 Μαρτίου  2010 έως το Φεβρουάριο του  2011.
  • Επιτυχής ολοκλήρωση του προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ 06 Αγγλικής Γλώσσας, στο πλαίσιο της πράξης: «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών», τελικός δικαιούχος του οποίου ήταν το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Το πρόγραμμα επιμόρφωσης διάρκειας 200 ωρών (54 ωρών δια ζώσης και 146 ωρών εξ αποστάσεως διδασκαλίας), διεξήχθη από 22 Ιουνίου 2011 έως 3 Δεκεμβρίου 2011 και περιελάμβανε:

       α) την εκπόνηση δύο γραπτών εργασιών και

       β) τον σχεδιασμό και παρουσίαση μιας μικροδιδασκαλίας.

 

  • Πρακτική άσκηση Επαγγελματικής Συμβουλευτικής συνολικής διάρκειας εβδομήντα οκτώ  (78) ωρών στο Κ.Ε.ΣΥ.Π Παλλήνης με επόπτη τον κ. Ελευθέριο Θεοδωρακόπουλο, Σύμβουλο Επαγγελματικού Προσανατολισμού-Υπεύθυνο Σ.Ε.Π Ανατολικής Αττικής. Οι δραστηριότητες στις οποίες έλαβα μέρος ήταν:

Αρχική διαγνωστική αξιολόγηση των αναγκών του συμβουλευόμενου, αποσαφήνιση των στόχων της συμβουλευτικής διαδικασίας/ Συμβουλευτική διαδικασία/ Χρήση ερωτηματολογίων Προσωπικότητας, Αυτοεκτίμησης,  Επαγγελματικών Ενδιαφερόντων, Επαγγελματικών Αξιών, Λήψης Απόφασης και Τεστ Ικανοτήτων/ Αξιολόγηση-Αξιοποίηση αποτελεσμάτων ψυχοτεχνικών δοκιμασιών στη συνέντευξη /Συμβουλευτική και συμπλήρωση Μηχανογραφικού Δελτίου/ Αναζήτηση Πληροφοριακού Υλικού σχετικά με σπουδές και επαγγέλματα στο διαδίκτυο και στη βιβλιοθήκη του Κ.Ε.Σ.Υ.Π.

      Υπεύθυνος φορέας άσκησης: Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.

Η πρακτική άσκηση πραγματοποιήθηκε από  15 Ιουνίου  2010 έως 5 Ιουλίου 2010 .

 

  • Παρακολούθηση προγράμματος «Εισαγωγικής Επιμόρφωσης» του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Τμήμα Αξιολόγησης και Επιμόρφωσης) διάρκειας 60 ωρών στα Π.Ε.Κ. Ηρακλείου Κρήτης. Διοργάνωση: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σε συνεργασία με το Τμήμα αξιολόγησης και Επιμόρφωσης Ηρακλείου Κρήτης. Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε από 18 Νοεμβρίου 2005  έως 11 Δεκεμβρίου 2005.

 

  • Παρακολούθηση  επιμορφωτικού σεμιναρίου 48 ωρών από 14 -04- 2008 έως  18-06- 2008 με τίτλο:« Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας  και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» στα πλαίσια του έργου «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Βασικές Δεξιότητεςτων τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης) του Γ’ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης.  Το Σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιο της Ραφήνας.    

 

 

  • Παρακολούθηση  Επιμορφωτικού σεμιναρίου 30 ωρών με θέμα:  «Ανάπτυξη δεξιοτήτων δια βίου διαχείρισης σταδιοδρομίας» το οποίο ήταν Πρόγραμμα Ενημέρωσης – Ευαισθητοποίησης Στελεχών Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού / Σταδιοδρομίας στο πλαίσιο των δράσεων του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) σε συνεργασία με τον Τομέα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονική υπεύθυνη την Δρ. Δέσποινα Σιδηροπούλου- Δημακάκου. Το σεμινάριο απαιτούσε εκπόνηση ερευνητικής εργασίας εποπτευόμενη από τον σχολικό σύμβουλο ΠΕ70 Δρ. Σ.Κ. Κρασσά και υποχρεωτική παρακολούθηση και πραγματοποιήθηκε στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο στις 8/ 9 και 10  ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ  2013.

 

ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ  ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ)

 

  • Πιστοποίηση  Δεξιοτήτων και Γνώσεων στις  Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Απόφαση 5450/19-06-2009 Γ.Γ. ΥπΕΠΘ (22-06 2009) για την πολύ καλή γνώση επεξεργασίας κειμένου, υπολογιστικών φύλλων, λογισμικού παρουσιάσεων, πλοήγησης στο διαδίκτυο (ΙΝΤΕRNET),  χρήσης υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Ε-MAIL) καθώς και  διαχείρισης πληροφοριών και επικοινωνίας. Η πιστοποίηση χορηγήθηκε στις 22-06 2009 ενώ οι εξετάσεις πραγματοποιήθηκαν 07/07/2008 στο ΚΕΝΤΡΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Χημικών Μηχανικών 5-14 του ΕΜΠ.
  • Άριστη γνώση χρήσης της τεχνολογίας για εκπαιδευτικούς σκοπούς, λόγω  της θεματικής ενότητας “Educational Technology for E.L.T” που ολοκλήρωσα τo ακαδημαϊκό έτος 2005-2006 στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και με βαθμό “εννέα και πέντε δέκατα’ (9.5) στα πλαίσια των μεταπτυχιακών μου σπουδών.

 

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

  1. ΑΓΓΛΙΚΑ
  • Πτυχίο Aγγλικής γλώσσας και  Φιλολογίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών, (1992).
  • Μεταπτυχιακό δίπλωμα (Μaster) ειδίκευσης στη διδασκαλία της Aγγλικής γλώσσας Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου Πατρών, (2008).
  • Πιστοποιητικό First Certificate στην Αγγλική Γλώσσα του Πανεπιστημίου Cambridge  (Ιούνιος 1986, Αρ. μητρώου:  616027797).
  1. ΓΑΛΛΙΚΑ (Επικοινωνιακό επίπεδο)