ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
- Συγγραφή βιβλίου με τίτλο: «The Speaking Skill and Anxiety in language learning”, Εκδόσεις Carpe Librum, 2016 , ISBN: 978-618-5186-06-7, σελ.244. Στο βιβλίο χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα η κλίμακα μέτρησης άγχους (The Foreign language Anxiety Scale (FLCAS) της Elaine K. Horwitz, μετά από γραπτή αδιοδότηση για χρήση της σε δείγμα του Ελληνικού μαθητικού πληθυσμού.
- Επιμέλεια σύνταξης ύλης στο σύγγραμμα “ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΖΟΥΝΤΟ” εκδ. 1997 του καθηγητή Φυσικής Αγωγής ΜΗΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ, του τμήματος Φυσικής Αγωγής του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Αθηνών.
- Συγγραφή εργασιών στα πλαίσια των σπουδών μου στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο με τα ακόλουθα θέματα:
1. “TEACHING READING IN AN EFL CLASSROOM”, Ιανουάριος 2003. Επιβλέπων καθηγητής: Χριστίνα
Kάλφογλου
2. “VIEWS ON THE TEACHING OF READING IN AN EFL CLASSROOM”, Απρίλιος 2003. Επιβλέπων καθηγητής: Χριστίνα Kάλφογλου
3. “VIEWS ON THE TEACHING OF WRITING IN AN EFL CLASSROOM”, Ιούνιος 2003. Επιβλέπων καθηγητής: Χριστίνα Kάλφογλου
4. “TEACHING WRITING SKILLS IN AN EFL CLASSROOM”, Σεπτέμβριος 2003. Επιβλέπων καθηγητής: Χριστίνα Kάλφογλου
5. “VIEWS ON THE DISCOURSE CHARACTERISTICS IN AN EFL CLASSROOM”, Ιανουάριος 2004. Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασία Γεωργούντζου
6. “THE TEACHING OF LISTENING SKILLS IN ASECOND/FOREIGN LANGUAGE”, Απρίλιος 2004. Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασία Γεωργούντζου
7. “FOCUSING ON THE SPEAKING ACTIVITIES IN AN EFL CLASSROOM”, Ιούνιος 2004. Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασία Γεωργούντζου
8. “TEACHING SPEAKING SKILLS: BASIC PRINCIPLES AND IMPLEMENTATION”, Σεπτέμβριος 2004. Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασία Γεωργούντζου
- “TEACHING THE ENGLISH LANGUAGE IN PRIMARY SCHOOL FOLLOWING THE GREEK CURRICULUM”, Ιανουάριος 2005. Επιβλέπων καθηγητής: Ευδοκία Καραβά -Δούκα
- “IMPLEMENTING TASK-BASED LANGUAGE LEARNING IN PRIMARY SCHOOL”, Απρίλιος 2005. Επιβλέπων καθηγητής: Ευδοκία Καραβά -Δούκα
- “REVISING THE READING COMPONENT OF THE 6TH GRADE TEXTBOOK FOR THE GREEK PRIMARY SCHOOL”, Αύγουστος 2005. Επιβλέπων καθηγητής: Ευδοκία Καραβά -Δούκα
- “AN ANALYSIS OF THE UNIVERSITY OF CAMBRIDGE LOCAL EXAMINATIONS SYNDICATE PRELIMINARY ENGLISH TEST (PET), PAPER 1: READING AND WRITING”, Δεκέμβριος 2005. Επιβλέπων καθηγητής: Ελένη Μανωλοπούλου
- “USING VIDEOS IN THE EFL CLASSROOM”, Ιανουάριος 2006. Επιβλέπων καθηγητής: Παρασκευή Μπουμπουρέκα
- “AN ANALYSIS OF THE UNIVERSITY OF CAMBRIDGE LOCAL EXAMINATIONS SYNDICATE PRELIMINARY ENGLISH TEST (PET), PAPER 2: LISTENING PAPER 3: SPEAKING”, Φεβρουάριος 2006. Επιβλέπων καθηγητής: Ελένη Μανωλοπούλου
- “AN ACHIEVEMENT TEST FOR THE 3rd GRADE OF JUNIOR HIGH SCHOOL”, Μάιος 2006. Επιβλέπων καθηγητής: Ελένη Μανωλοπούλου
- “USING COMPUTER TECHNOLOGY IN AN EFL CLASSROOM”, Iούνιος 2006. Επιβλέπων καθηγητής: Παρασκευή Μπουμπουρέκα
- “A DESCRIPTIVE ACCOUNT OF AN E.S.P. CLASS AT AN INSTITUTE OF PROFESSIONAL TRAINING ( I.E.K.)”, Φεβρουάριος 2007. Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλική Ριζομυλιώτη
- “AN ORIGINAL ESP UNIT FOR TECHNICIANS OF APPLICATIONS OF INFORMATION TECHNOLOGY FOR AN INSTITUTE OF PROFESSIONAL TRAINING (I.E.K)”, Ιούνιος 2007. Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλική Ριζομυλιώτη
- ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ:
“FOREIGN LANGUAGE ANXIETY AND LANGUAGE LEARNING: A STUDY OF GREEKSENIOR HIGH SCHOOL STUDENTS’ SPEAKING ANXIETY IN LEARNING ENGLISH”, 2008. Επιβλέπων καθηγητής: Αναστασία Γεωργούντζου
- Έκδοση μηνιαίου ενημερωτικού φυλλαδίου με τον τίτλο «ΔΡΟΜΟΙ» από τον Ιανουάριο 2009 έως το 2011 με θέματα σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού για τις ανάγκες των μαθητών του Λυκείου Αρτέμιδος και ανάρτησή του στην ιστοσελίδα του Λυκείου Αρτέμιδος:
- Δημιουργία ιστολογίου με θέματα σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού για τις ανάγκες των μαθητών του Λυκείου Αρτέμιδος στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://grasep-artemidas.blogspot.com
- Συγγραφή άρθρων στα πλαίσια του σεμιναρίου 520 ωρών του Εργαστηρίου Πειραματικής Παιδαγωγικής του τμήματος Φιλοσοφίας –Παιδαγωγικής- Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα: « Σύγχρονες Εξελίξεις στην Επαγγελματική Συμβουλευτική», με τα ακόλουθα θέματα:
1. Ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα και Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας: Ελλάδα -Φινλανδία – Αγγλία.
2. Εκπαίδευση και συμβουλευτική σε συνθήκες Παγκοσμιοποίησης.
3. Επαγγελματική μονογραφία: Ψυχολόγος.
4. Oργάνωση μιας δράσεως: έρευνα για τις επαγγελματικές προτιμήσεις των νέων
5. Στοιχεία της προσωπικότητας που επηρεάζουν την επιλογή επαγγέλματος υπό το πρίσμα της Διαπολιτισμικής /Πολυπολιτισμικής Επαγγελματικής Συμβουλευτικής
- Συγγραφή ερευνητικής εργασίας στα πλαίσια του σεμιναρίου διάρκειας 35 ωρών του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. με ΘΕΜΑ: «Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Διά Βίου Διαχείρισης σταδιοδρομίας» με θέμα: «Πρακτική εφαρμογή δεξιοτήτων διά βίου διαχείρισης των επαγγελματικών επιλογών σε εφήβους». Η εργασία έγινε υπό την εποπτεία του σχολικού σύμβουλου ΠΕ70 Δρ. Σ.Κ. Κρασσά και κρίθηκε ως εξαιρετική.